Nyhetsbrev i februari 2020

Vi behöver dig!

Naturskyddsföreningen är Sveriges största miljöorganisation med ca 230 000 medlemmar. Vi är uppdelade i 24 länsförbund och 270 kommunkretsar.

Naturskyddsföreningen i Lidingö söker nu dig som vill sätta tryck på det lokalpolitiska arbetet kring miljöfrågor, kanske har du ett tidigare engagemang i lokalpolitiken. Vi söker också dig med ett stort engagemang i frågor kring klimat- och hållbarhet.

Hör av dig till Isak Isaksson isak.isaksson@naturskyddsforeningen.se  så får du veta mer!

Kallelse till kretsstämma

Naturskyddsföreningens medlemmar kallas till ordinarie kretsstämma onsdagen den 18 mars kl 19 i Ansgarskyrkan.

Årets gästföreläsare är Omställning Lidingö; ett nätverk för alla på Lidingö som är intresserade av ett hållbart samhälle.

Vi bjuder på fika!

Möteshandlingar kommer att finnas tillgängliga här innan stämman: Kretsstämma 18 mars